A Romani Design alapítóival népszerűsíti 2018-as médiakampányát az Európai Roma Tájékoztatási Iroda

2017-10-24

A Romani Design alapítóival népszerűsíti 2018-as médiakampányát az Európai Roma Tájékoztatási IrodaMások mellett a magyar Romani Design divatmárka alapító-tervezőinek fotóportréjával népszerűsíti a roma vállalkozói tevékenységet ösztönző 2018-as közösségi médiakampányát az Európai Roma Tájékoztatási Iroda – közölte Varga Erika, a Romani Design ötletgazdája és főtervezője Brüsszelben az MTI-vel. Varga Erika elmondta, a brüsszeli székhelyű Európai Roma Tájékoztatási Iroda médiakampányának célja a romákkal kapcsolatos előítéletek és sztereotípiák, a foglalkoztatásban gyakran jelentkező megkülönböztetés leküzdése a vállalkozói terület népszerűsítése által.A cél: érzékenyebbé kívánják tenni a társadalmat a romák vállalkozói szerepének fontossága iránt, amellyel meg kívánják változtatni a társadalom negatív attitűdjeit a romákkal és vállalkozásaikkal szemben.